REGULAMIN KORZYSTANIA Z SYSTEMU REJESTRACJI INTERNETOWEJ
§ 1
Postanowienia ogólne
- Właścicielem oraz Administratorem Systemu Rejestracji Internetowej i stroną sprawującą nadzór nad jego sprawnym funkcjonowaniem jest NZOZ Centrum Leczenia Otyłości, 31-115 Kraków, ul Garncarska 4. NIP 676-20-55-178, REGON 351443062 oraz Fundacja Na Rzecz Walki Z Otyłością, 31-115 Kraków, ul Garncarska 4. NIP 676-237-04-44, zwanymi w dalszej części CLO.
- Celem wdrożenia Systemu rejestracji internetowej jest umożliwienie Pacjentom dostępu do dokonania rejestracji internetowej na wybrane usługi medyczne świadczone przez placówki CLO .
- Niniejszy Regulamin określa zasady umożliwiające dokonanie rezerwacji na planowe konsultacje specjalistyczne we wszystkich placówkach CLO, poprzez System Rejestracji Internetowej.
- Korzystanie z systemu Rejestracji możliwe jest dopiero po akceptacji postanowień niniejszego regulaminu.
- Regulamin udostępniony jest na stronie internetowej www.zdroweodchudzanie.pl, na żądanie Użytkownika udostępniany jest również w sposób umożliwiający pozyskanie, odtwarzanie i utrwalenie jego treści.
- Zawiadomienia o każdorazowej zmianie treści Regulaminu będą udostępniane użytkownikom na stronie internetowej www.zdroweodchudzanie.pl.
§ 2 „Nota prawna"
Niżej wymienionym określeniom należy przypisać następujące znaczenie:
- Administrator Portalu – NZOZ Centrum Leczenia Otyłości, 31-115 Kraków, ul Garncarska 4. NIP 676-20-55-178 oraz Fundacja Na Rzecz Walki Z Otyłością, 31-115 Kraków, ul Garncarska 4. NIP 676-237-04-44.
- Usługa – usługa świadczona drogą elektroniczną zapewniająca dostęp do Konta na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie. Usługa jest świadczona za pośrednictwem Portalu wyłącznie w celu umożliwienia Pacjentom dokonania rejestracji internetowej na wybrane usługi medyczne.
- Portal/Serwis – Strona WWW prezentująca informacje o firmie oraz jej usługach oraz umożliwiająca dostęp Użytkownikowi Systemy Rejestracji On-Line, umożliwiający rejestrację internetową na wybrane usługi medyczne w podmiotach należących CLO.
- Użytkownik – osoba fizyczna (pacjent), która korzysta z Usługi poprzez Portal w celu rejestracji internetowej na wybrane usługi medyczne
- Użytkownik Portal/Serwis na życzenie ma prawo do dostępu do swoich danych osobowych, które mogą być edytowalne lub wykasowane z godnie z jego życzeniem.
- Baza Kont – zbiór danych osobowych Użytkowników Konta CLO, które są gromadzone i przetwarzane w uporządkowany sposób przez Administratora Portalu, jako administrator danych w rozumieniu ogólnego rozporządzenia RODO w celu świadczenia Usługi za pośrednictwem Portalu.
- Pacjent – osoba fizyczna, która zamierza zarejestrować się na wybrane usługi medyczne za pośrednictwem Portalu i która z chwilą założenia Konta staje się Użytkownikiem Portalu
§ 3
Rejestracja na Portalu
- Warunkiem korzystania z Usługi jest:
- zaakceptowanie przez Użytkownika niniejszego Regulaminu,
- wypełnienie formularza rejestracyjnego
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych
- Rejestracja Użytkownika polega na wypełnieniu elektronicznego formularza znajdującego się na stronie www.zdroweodchudzanie.pl. Zarejestrowanie się do Systemu Rejestracji Internetowej jest równoznaczne z akceptacją postanowień niniejszego regulaminu.
- Użytkownik akceptując niniejszy Regulamin oświadcza, że:
- wszelkie dane, które mają status danych osobowych, wprowadza do Usługi w sposób dobrowolny i świadomy,
- zapoznał się z Regulaminem i zobowiązuje się do jego przestrzegania,
- wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych w celu związanym z realizacją usługi rejestracji internetowej przez podmioty należące do Grupy CLO.
- Rezerwacja usług w Systemie Rejestracji Internetowej możliwa jest przez prawidłowe wypełnienie formularza rejestracyjnego, informacja o złożonej rezerwacji zostaje wysłana na podany adres e-mail podany podczas rejestracji. CLO zastrzega sobie prawo możliwość potwierdzenia i weryfikacji złożonej rezerwacji On-Line droga telefoniczną.
§ 4
Zasady korzystania z Usługi
- W celu skorzystania z Usługi Użytkownik musi posiadać sprzęt komputerowy z dostępem do Internetu. Zalecane jest używanie przeglądarek internetowych: Mozilla Firefox, Chrome, Internet Explorer (Internet Explorer wersja 9 i wyżej) lub inne.
- Za pośrednictwem Systemu Rejestracji Internetowej pacjent ma możliwość umówić się na dostępny termin wizyty.
- CLO zastrzega sobie prawo do udostępniania w systemie rejestracji on-line tylko wybranej części usług medycznych.
- System Rejestracji Internetowej udostępnia możliwość zarezerwowania wizyty w okresie maksymalnie na miesiąc następny od daty bieżącej. Rejestracja internetowa odbywa się w godzinach 24 godz. na dobę.
- Pacjent otrzymuje informację o potwierdzeniu dokonanej rezerwacji wizyty lub o jej anulowaniu w postaci wiadomości na podany adres e-mail. Administrator nie odpowiada za nieprawidłowe działanie systemu poczty elektronicznej Użytkownika, którego skutkiem jest brak otrzymania potwierdzenia rezerwacji.
- Przed umówioną wizytą, Pacjent zgłasza się przynajmniej 10 minut przed czasem wizyty do recepcji z dokumentem tożsamości celem potwierdzenia danych i wizyty oraz opłaty za usługę.
§ 5
Prawa i Obowiązki Użytkownika
- Użytkownik ma prawo zarządzać zgromadzonymi danymi, w tym może, modyfikować i usuwać dane.
- Użytkownik uprawniony jest do korzystania z usługi za pośrednictwem portalu wyłącznie w celu dokonania rejestracji internetowej na wybrane usługi medyczne.
- Użytkownik może wykorzystywać konto tylko do celów zgodnych z prawem.
- Użytkownik zobowiązuje się nie podejmować działań, które mogłyby naruszać prawa osób trzecich.
§ 6
Odpowiedzialność
- Administrator obsługuje Portal oraz świadczy usługę dostępu do konta z należytą starannością oraz zgodnie z posiadaną wiedzą i możliwościami technicznymi.
- Administrator nie ponosi odpowiedzialności za udostępnienie danych Użytkownika lub danych zamieszczonych na koncie, na podstawie właściwych przepisów prawa.
- Administrator nie odpowiada za szkody i straty powstałe wskutek działania siły wyższej.
- Faktyczny termin realizacji wizyty umówionej za pośrednictwem Systemu Rejestracji Internetowej może nie pokrywać się z terminem wynikającym z rejestracji internetowej.
- W przypadku stwierdzenia, że wprowadzane przy użytkownika konta dane są fikcyjne, Administrator ma prawo ich usunięcia.
§ 7
Postępowanie reklamacyjne
- Użytkownikowi przysługuje reklamacja w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem usługi rejestracji internetowej. Reklamację można złożyć w dowolnej formie. W celu szybkiego rozpoznania reklamacji, powinna ona zawierać następujące informacje:
- dane Użytkownika umożliwiające kontakt z nim oraz identyfikację, jako Użytkownika na Portalu,
- uwagi Użytkownika, okoliczności uzasadniające reklamację Użytkownika,
- ewentualnie sugestie Użytkownika, co do sposobu usunięcia zarzucanego naruszenia.
- Administrator zobowiązany jest udzielić odpowiedzi na reklamację, w terminie 14 dni od daty jej otrzymania, wskazując, czy uznaje reklamację oraz w jaki sposób zamierza ją załatwić lub informując o braku podstaw do uznania reklamacji wraz z uzasadnieniem swojego stanowiska. W przypadku konieczności uzupełnienia zgłoszenia reklamacji lub wyjaśnienia dodatkowych okoliczności związanych ze świadczonymi usługami, Administrator zawiadomi o tym fakcie Użytkownika.
§ 8
Przechowywanie danych
- Administratorem danych rejestracyjnych składających się na zawartość Bazy jest NZOZ Centrum Leczenia Otyłości, 31-115 Kraków, ul Garncarska 4. NIP 676-20-55-178, REGON 351443062 oraz Fundacja Na Rzecz Walki Z Otyłością, 31-115 Kraków, ul Garncarska 4. NIP 676-237-04-44, które zobowiązują się przetwarzać dane wyłącznie w zakresie niezbędnym do świadczenia usługi rejestracji internetowej oraz udzielenia świadczeń opieki zdrowotnej zgodnie z obowiązującym prawem. Administrator danych osobowych może przetwarzać dane osobowe w innym celu jedynie za zgodą Użytkownika.
- Użytkownik ma prawo wglądu i poprawiania swoich danych zapisanych w Bazie Kont.
- Użytkownik zobowiązuje się do podania własnych danych osobowych oraz prawidłowych danych kontaktowych.
- Dane osobowe zaznaczone w formularzu rejestracyjnym, jako obowiązkowe są niezbędne dla prawidłowego świadczenia usług.
- Dane są usuwane po zrealizowaniu Usługi, z chwilą przeniesienia danych do dokumentacji medycznej Użytkownika prowadzonej przez CLO. CLO przechowuje dane Użytkownika w dokumentacji medycznej przez czas ustalony przepisami prawa (aktualnie 20 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym dokonano w niej ostatniego wpisu).
§ 9
Rozwiązanie umowy
- Użytkownik w każdej chwili uprawniony jest do rezygnacji z świadczenia usług rejestracji internetowej. W rezygnacji z usług i usunięcia jego danych, Użytkownik przesyła z adresu e-mail podanego przy rejestracji, na adres rezerwacja@zdroweodchudzanie.pl informację o chęci zamknięcia konta.
- Administratorowi przysługuje prawo do natychmiastowego rozwiązania Umowy, w razie następujących działań Użytkownika:
- zmierzających do naruszenia bezpieczeństwa i prób nieuprawnionego dostępu do danych znajdujących się na stronie,
- wykorzystywania usług strony do celów niezgodnych z prawem.
§ 10
Postanowienia końcowe
- Wszelkie uwagi i sugestie pozwalające na doskonalenie Systemu Rejestracji Internetowej należy zgłaszać pod adresem e-mail centrum@zdroweodchudzanie.pl
- CLO zobowiązuje się do przechowywania i udostępniania informacji powierzonych przez klienta w sposób zgodny z obowiązującym prawem i Polityką Prywatności dostępną na stronie internetowe www.zdroweodchudzanie.pl